Conduita Turiștilor și a Clienților

Hotelul iși rezervă dreptul de a-și selecta clientela in incinta, dependințele și spațiile de prestări servicii ale unității hoteliere.

Clienții și turistii vor respecta normele de conduită ale unitații hoteliere, precum și prevederile Legii nr. 61 / 1991 republicată cu modificările și completările ulterioare privind sancționarea faptelor de incălcare a unor norme de conviețuire sociala, a ordinii și linistii publice.

In virtutea acestei prerogative, hotelul iși rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clienților in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc atingere imaginii hotelului sau deranjează alti clienți ai hotelului.

De asemenea, in baza unei liste intocmite in funcție de antecedentele negative a unor turisti sau clienți, hotelul iși rezervă dreptul de a refuza o noua cazare a turiștilor sau clienților care in sejururi anterioare au dat dovada de comportament inadecvat, necorespunzator și prin aceasta au creat un disconfort altor clienți sau turisti ai unitații de cazare, și/sau au adus prejudicii de orice natură unitații hoteliere.
In situația in care din orice motiv acestor clienți sau turiști li s-a efectuat o rezervare de sejur, hotelul va proceda la anularea sejurului și va inapoia sumele aferente cazării și a altor facilitați (in situația in care s-au contractat) puse la dispoziție de unitatea hotelieră.