Rezervari:

Rezervarile efectuate online pe site-ul hotelului, devin valide numai dupa confirmarea in scris a disponibilitatii locurilor de cazare solicitate si plata avansului in baza facturii proforme emise.

Check in/check out:

Ziua hotelieră începe la ora 17.00 (ora de la care camera poate fi ocupată/ check-in și turistul poate beneficia de toate serviciile achitate). Eliberarea camerei, în ziua de check-out se face până la ora 12:00.

Cazarea se va face în baza prezentării unui act de identitate (inclusiv pentru copii), a voucher-ului (în cazul turiștilor cu sejurul comandat la o agenție de turism), a documentului “Conditii de rezervare” (semnat) și completării fișei de turist.

Early check-in: 30% aplicat la prețul primei nopți de cazare – în funcție de disponibilitate, dar nu mai devreme de ora 10:30.

Un Late Check-out se ofera in limita disponibilitatii si se taxeaza dupa cum urmeaza:

– intre ora 12.00 – 15.00 – 30% din valoarea cazarii;

– intre ora 15.00 – 17.00 – 50% din valoarea cazarii;

– dupa ora 17.00 – 100% din valoarea cazarii.

 

Dacă rezervarea nu a fost achitată parțial/integral, restul de plată/plata integrală a sejurului se face în momentul check-in-ului.

Sumele deja achitate nu se returnează.

Rezervările neachitate vor fi procesate și garantate de către hotel până la ora locală 17:00. Pentru reținerea rezervării este necesară  reconfirmarea telefonică până la ora 13:00 din ziua cazării.

Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta o anumita camera, un anumit etaj, camere alaturate etc. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa garantarea.

Reguli interne:

Este obligatorie purtarea bratarilor primite la  sosire pentru a beneficia de serviciile achitate.

Este interzisa folosirea prosoapelor din camera pe plaja sau la piscina hotelului.

Locurile din hotel destinate exclusiv servirii meselor sunt restaurantul si terasa acestuia, exceptie facand preparatele comandate prin serviciul room-service

Din motive comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a produselor alimentare si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.

Nu este permis accesul in hotel cu bauturi si alimente din exterior.

Accesul la serviciile gratuite este permis numai clientilor hotelului, purtatori de bratara.

Hotelul are parcare proprie, gratuita, in limita disponibilitatii. Nu se poate solicitata rezervarea locurilor de parcare.

Animale de companie:

Nu se accepta accesul cu animale de companie.

Politici de modificare/anulare a rezervării:
Anularea unei rezervări achitate se poate face cu aplicarea unei penalizări ce reprezinta contravaloarea avansului achitat. Pentru anularea rezervării se va transmite o notificare în scris Hotelului Malibu.

În cazul anulării rezervărilor într-un termen mai mic de 5 zile de la check-in, penalizarea va fi de 100% din totalul serviciilor solicitate și achitate.

În caz de neprezentare, penalizarea va fi de 100% din totalul serviciilor solicitate și achitate.

În cazul pachetelor turistice și ofertelor speciale (First Booking 20%, Early Booking 15%, Start Summer 3=4,Zile gratuite 4=5 si 6=7, Oferta de 1 Mai, Rusalii sau 1 Iunie etc.), indiferent de momentul anulării, penalizarea va fi de 100%.

Orice modificare de perioadă sau de nume se penalizează cu 10% din valoarea întregului sejur.